Pagini

joi, 25 iulie 2013

Amadeus

Amadeus mă trezește în fiecare dimineață. (O dată a venit chiar la 6.30). Se urcă în pat și trage de mine, vrea să mă pupe, uneori chiar reușește, până nu mă trezesc definitiv. 

Azi a poposit pe la 8. Dar dormeam, așa că o avut soveste și m-a lăsat în pace. Amadeus e înțelegător.  Se bucură mult dimineața când mă vede, i se face dor. Mai ales dimineața e foarte afectuos.

Într-o zi ne jucam cu purcelul lui de plastic și m-a mușcat din greșeală. S-a simțit atât de vinovat, încât a venit să-și ceară scuze. A stat pe hol vreo 5 minute, îi era teamă să intre neinvitat. Când l-am chemat îi era rușine să vină.


E amuzant că, de fapt, dimineața nu-l trimite nimeni la mine, ba chiar toate ușile sunt închise. Eu dorm la mansardă, el la parter. Însă Amadeus e foarte ingenios, a găsit o soluție practică din prima zi. Cere voie să iasă în grădină, de acolo intră în subsol, și apoi pe scări până la mine. De obicei îl aud cum sare pe scări de bucurie.  Amadeus e un câine foarte inteligent. Uitându-mă la el, încep să cred din ce în ce mai mult în metempsihoză. 

M: dupa cum am zis, e f libidions
Cătălina: nu e libidinos, e afectuos
M: maruntel si libidinos
Cătălina : nu-i mai zice asa
M: e f ilustrativ pentru relatia voastra




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu