Pagini

vineri, 3 februarie 2012

17, ediţia I

Întrebarea care mi s-a pus cel mai des ieri e „Cum te simţi la 17?”. Până seara îmi formasem deja un reflex, aveam vreo 5 fraze standard: „Mă simt foarte bine, deocamdată lumea mi se pare la fel ca ieri. Probabil încă nu m-am obişnuit cu ideea, e foarte posibil ca percepţia mea asupra lumii să se schimbe radical foarte curând”.

Oamenii dragi mie mi-au făcut o serie de surprize-mega surprize, nici nu ştiu dacă le merit. O să vi le arăt pe cele scanabile:

1. Desenul lui Felix (are şi o poveste foarte interesantă, aia sunt eu intrând într-o nouă lume, lumea la 17 şi am o coroană pe cap, deci eu sunt şefa )




















2. Desenul de la Evy, toujours avec un explication: Fata curcubeu care e foarte fericită





























3. Desen de la un coleg de clasă de-al lui Felix, Marian (m-a amuzat foarte tare)
























Cadourile la care nu te aştepţi sunt cele mai frumoase. Pentru asta vă mulţumesc, dragii mei.

În rest, flori, fete şi băieţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu