Pagini

miercuri, 11 septembrie 2013

Video

Proaspăt întoarsă de la Săvârșin, m-am întâlnit la Chișinău cu Moni Stănilă, Dumitru Crudu și Alexandru Vakulovski. Am citit răspunsul ambasadorului României la Chișinău, la care Dumitru Crudu a zis că începe să devină celebru. Am citit impreună articolul lui Alexandru, ăla cu moluștele, despre vizita Patriarhului Kiril la Chișinău. Am discutat despre maidanezi, fluturi și moluște, dpdv religios și laic (aici ne dă clasă Moni).

Apoi, le-am povestit frumoasa mea aventură, inclusiv pățania din tren, despre care va fi și textul meu din antologia de anul acesta. Iar lui Dumitru i s-a părut că se potrivește cu povestea mea următorul poem al lui Hose Pablo, pe care i-l dedic autorului, un mare contestatar al meu (sau poate un fost contestatar):

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu