Pagini

duminică, 12 iunie 2011

Street Delivery

Astăzi am citit poeme pe gazonul celor de la Asociaţia Komunitas. M-am simţit foarte bine. A fost o atmosferă caldă.




Sfârşitul poemului care nu s-a auzit din cauza microfonului:
"

Şi ei

Săracii

Sunt oameni normali

"


Am avut microfon şi s-a auzit pe toată strada, iar asta i-a făcut pe trecători să se oprească şi să asculte.
Unii mi-au şi spus că le-a plăcut.

Cu asociaţia Komunitas am făcut diferite proiecte tot anul şcolar. Este o colaborare foarte plăcută, cel puţin pentru mine:D.
Ultima mare „ispravă” din cadrul proiectului este un film despre Bucureşti, făcut împreună cu colegii mei de la CNME, Andrei Atabay şi Lavinia Pieptea. O sa puteţi vedea în curând filmul pe blogul meu.

P. S. Mulţumiri speciale Mirunei Tîrcă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu